trešdiena, aprīlis 17

Triepiena burvība


Māksla uz mani atstāj iespaidu. Ja vien iespējams, downlādēju (novelku) bildes, saglabāju atmiņā, lai vēlāk ko līdzīgu pamēģinātu, 
Šķirstīju Latgales ''lingvoteritoriālo vārdnīcu'' (800+ lpp), tur bija redzamas šādas bildītes: 

 ''No Madlēnu pakalna'' 
Vislabāk izdevusies kopija, jo pats oriģināls bija skaista glezna. Biežāk būs jālieto melnā krāsa...
''Jasmuiža'' A. Kūkoja


Līdz šim centos gleznot tīrām krāsām, plašiem laukumiem, bet, tā kā neesmu īpaši kārtīga un pacietīga, man nesanāca akurātas līnijas un krāsas - nekādas. Tad es pamēģināju veco labo triepienu. Mana versija iepriekš kopētajām bildēm:


Kaut ko tamlīdzīgu es redzēju sapnī, bet līdz šim neviena manis zīmēta bilde nelīdzinās tam netveramajam iespaidam sapnī, ko tehniski nav iespējams aprakstīt [nemateriālija]


Cits skatupunkts netradicionālai mājai. Torņu burvība. Ievēro'jāt, ka neizmantoju zilo krāsu un uzreiz pavisam cits skats bildei?

Minka
=).^=



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Gribu dzirdēt tavu viedoklīti: